طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی .

طراحی گرافیکی

طراحی لوگو حرفه ای چگونه است؟

اهمیت لوگو
لوگو یک جلوه بصری بسیار پرکاربرد در دنیای امروز است که در اغلب شرکت ها و موسسات از آن استفاده می شود. امروزه می توان به طور قطع به یقین گفت، هر برندی که قصد دارد تا در میان افراد مختلف یک جامعه شناخته شود، سعی می کند تا در بخش تبلیغات کسب و کار خود هزینه کند که یکی از مهمترین این ها، طراحی لوگو است.

در مورد اهمیت لوگو باید گفت لوگو می تواند سبب جذب افراد به سمت شما شود. این طرح های کوچک می توانند اولین تاثیرگذاری از جانب برند یا شرکت شما بر مشتریان هدف تان بگذارند. همچنین طراحی لوگو جذاب علاوه بر اینکه می تواند مخاطبان را جذب کند، می تواند معرف فعالیت، ویژگی ها و اهداف شما برای مخاطب نیز باشد.

تصویر شماره یک

طراحی لوگو حرفه ای
طراحی لوگو به بیان ساده عبارت است از ایجاد یک جلوه بصری که ویژگی های یک عنصر گرافیکی به نام لوگو یا آرم یا نماد یا نشان واره را داشته باشد. طراحی لوگو یکی از مهم ترین قسمت های تبلیغاتی و یا بهتر است بگوییم یکی از مهم ترین بخش های هویتی برای یک کسب و کار یا شرکت است. 

از آنجایی که امروزه انواع مختلفی از لوگو ها وجود دارند، به عنوان مثال لوگو تصویری، لوگو نوشتاری و لوگو ترکیبی که هر کدام می توانند به زیر دسته های خاص خود تقسیم بندی شوند، می توان گفت طراحی لوگو حرفه ای مبحث بسیار مهم و تخصصی است که باید توسط طراحان و متخصصان حوزه گرافیک انجام شود.

http://armonamad.loxblog.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۵۵ توسط:آیدا موضوع: نظرات (0)