طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی .

طراحی گرافیکی

طراحی لوگو و یا اصطلاحا نشان تجاری

طراحی لوگو و یا اصطلاحا نشان تجاری، هنری، فرهنگی و صنعتی یکی از مهمترین پارامترهای اولیه و ضروری در راه اندازی و آغاز کسب و کار، کارآفرینی و تجارت نوین در سراسر جهان است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام آرمکده، لوگو و یا در اصطلاح عامیانه آرم، به شکل یک علامت، تصویر، حرف و یا ترکیبی از تمامی موارد، طراحی شده و به ارگان مورد نظر اختصاص داده خواهد شد. لوگو با هدف هویت بخشیدن و معرفی فعالیت سازمان و یا تجارت مورد نظر طراحی شده و به عنوان یک نشان تخصصی ثبت خواهد شد.

امروزه طراحی  لوگو و یا نشان های تجاری توسط نرم افزارهای مختلف در این زمینه انجام شده و احتیاج به پرداخت هزینه های مختلف خواهد داشت.آرمکده یکی از مجموعه های فعال در زمینه طراحی لوگو و هویت برند است که می توانید در این زمینه با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را برای لوگو خود  داشته باشید.

اهمیت طراحی لوگو

امروزه اهمیت طراحی لوگو نسبت به گذشته رنگ و لعاب بیشتری داشته و یکی از ضروری ترین مراحل بازاریابی موفق و راه اندازی کسب و کارهای رضایت بخش محسوب می‌شود.

بخش اعظم اهمیت طراحی و ساخت لوگو مربوط به ایجاد  انحصار و معرفی فعالیت مورد نظر و تجارت نوبنیاد است. خوشبختانه با افزایش استقبال کاربران و اطلاع از اهمیت طراحی نشان و یا لوگو، نرم افزارهای تخصصی بسیار زیادی در این زمینه برنامه نویسی شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

پیشنهاد می شود طراحی و ثبت لوگو را در راس پارامترهای مربوط به تاسیس و راه اندازی فعالیت و یا تجارت خود قرار داده و بازاریابی هدفمند و برنامه ریزی شده را محقق نمایید.

نرم افزارهای طراحی لوگو

امروزه با توجه به همه‌گیری و گسترش نقش وب سایت های مختلف، فضای مجازی و دنیای اینترنتی، برنامه نویسی نرم افزارهای مبتدی و پیشرفته در این خصوص، تحول بسیار عظیمی در طراحی انواع مختلف لوگو ایجاد نموده و گامی موثر در بازاریابی های هدفمند و موفقیت های تجاری برداشته است.

به شکل کلی تمامی نرم افزارهای داخلی و خارجی موجود در این حوزه به دو شکل نرم افزارهای مبتدی و نرم افزارهای تخصصی در بازار مصرف موجود می‌باشند.

نرم افزارهای مبتدی طراحی لوگو

این نوع از نرم افزارهای در دسترس، قابلیت استفاده عمومی در جمعیت کاربران را داشته و نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای نخواهد داشت. نرم افزارهای مبتدی به منظور یادگیری، آزمون و خطا و طراحی نشان های غیر تخصصی مورد استفاده قرار گرفته و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نرم افزار لوگو میکر logo maker، نرم‌افزار ‏ای ای ای لوگو AAA LOGO، نرم‌افزار طراحی لوگو کریتورLogo Creator، نرم‌افزار لوگو فاندری Logo Foundry، نرم‌افزار جتای jeta، نرم افزار گیمپ Gimp، نرم افزار اینک اسکیپ Ink Scape، نرم افزار دیزاینر Desygner و نرم افزار طراحی لوگو یس Logo Yes، از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای آسان و مبتدی در طراحی و ساخت انواع مختلف لوگو هستند.

نرم افزارهای تخصصی طراحی و ساخت لوگو

 

نرم افزارهای تخصصی طراحی لوگو از تنوع بالایی برخوردار بوده و برخلاف نرم افزارهای مبتدی، احتیاج به تخصص و مهارت اولیه در این زمینه خواهد داشت.

بهترین روش به منظور استفاده آسان و رضایت بخش از این نرم افزارها، کار کردن با نرم افزارهای مبتدی و کسب مهارت به منظور طراحی حرفه ای لوگو در زمینه های مختلف هنری، تجاری، بازرگانی، صنعتی و آموزشی است.

نرم‌افزار فتوشاپ Adobe Photoshop، نرم افزار ایلاستریتور Illustrator، نرم افزار کورل دراو Corel draw و نرم افزار ادوبی ایندیزاین Adobe In Design از مهمترین نرم افزارهای پیشرفته در حوزه طراحی انواع مختلف لوگو در سراسر جهان هستند.

این نوع از نرم افزارهای تخصصی به منظور طراحی نشان‌های شاخص توسط افراد کاملا حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته و از امکانات بیشتری در نسخه های ارتقا یافته برخوردار می باشند.

هزینه های طراحی انواع مختلف لوگو

یکی از سوالات رایج در این زمینه، هزینه‌های مورد نیاز به منظور طراحی و ثبت انواع مختلف لوگو در حوزه های مختلف تجاری و بازرگانی است. پیش از هر چیزی باید توجه داشت که هزینه های طراحی لوگو بسته به نوع نشان طراحی شده کاملا متفاوت بوده و در یک بازه بزرگ قرار خواهد گرفت. معمولا هزینه های مورد نیاز در این زمینه به شرح زیر است:

طراحی آرم و یا لوگو توسط افراد مبتدی

این سبک از طراحی نشان تجاری توسط افراد آماتور انجام شده و احتیاج به تخصص فراوان در این زمینه نخواهد داشت. از این رو هزینه مورد نیاز در طراحی این نوع از لوگو نسبت به انواع دیگر آن بسیار کمتر بوده و مقرون به صرفه خواهد بود.

طراحی آرم و یا لوگو توسط افراد نیمه حرفه ای

این سبک از طراحی لوگو نسبتا هزینه بیشتری داشته و در تاسیس و بازاریابی سازمان ها و نهادهای بزرگتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این نوع از طراحی نشان و یا آرم توسط افراد حرفه ای تر انجام شده و احتیاج به دانش زمینه ای از اصول طراحی خواهد داشت.

طراحی آرم و یا لوگو توسط افراد حرفه ای

این سبک از طراحی لوگو و یا نشان تجاری احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی داشته و توسط افراد کاملا متخصص، مجرب و با سابقه در این زمینه انجام شد.

معمولا طراحی، ساخت و ثبت لوگوهای فوق حرفه‌ای به منظور معرفی کسب و کارهای بزرگ، شعبه دار و بین‌المللی انجام شده و از اهمیت بسیار زیادی در گسترش بازاریابی و توسعه هدفمند تجارت های جهانی برخوردار است.

https://www.isna.ir/news/99102921478/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D9%88-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B5%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%A7-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

https://www.isna.ir/news/99100604384/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۶:۳۴ توسط:آیدا موضوع: نظرات (0)